Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

ZDJĘCIA

Wszystkie prezentowane na blogu zdjęcia są wykonane przeze mnie i moją córkę.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

Obserwatorzy

środa, 1 czerwca 2011

Chemia

Jestem dziś po pierwszej "chemii",paskudnie się czułam,wydawało mi się,że wszystko rozsadza mnie od środka,nie chce mi się ani pisać ani czytać.Próbowałam haftować,ale ręka coś nie chciała słuchać,a kolory jakoś inaczej wyglądały.
Jutro będzie lepiej a następna chemia dopiero pod koniec miesiąca.

1 komentarz:

nata pisze...

Trzymam mocno kciuki , by leczenie powiodło się i do zobaczenia w Krakowie :)

LinkWithin