Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

ZDJĘCIA

Wszystkie prezentowane na blogu zdjęcia są wykonane przeze mnie i moją córkę.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

Obserwatorzy

środa, 1 sierpnia 2012

Oczy jak lustro

Dziś odwiedziła mnie koleżanka z którą nie widziałam się od kilku miesięcy ,od świąt Wielkanocnych.Nie potrafiła ukryć zaskoczenia i lekkiej zgrozy.No cóż choroba jednak zmienia,dużo lepiej wyglądałam wiosną.Jakoś jak widzi się codziennie nawet w lustrze nie zawsze dostrzega się ,lub nie chce się widzieć zmian na gorsze.I ona choć wcale nie przyszło jej to łatwo stwierdziła ,że znacznie gorzej wyglądam,spod opalenizny przebija szarość skóry ,pod oczami ciemne kręgi,ręce zesypane plamami wątrobowymi.A że ostatni sporo schudłam ze 106 na 94 kg twarz miejscami zapadnięta.I choć cieszyłam się z jej wizyty ,jakoś uzmysłowiłam sobie ,że moja walka jeszcze się nie skończyła,że czeka mnie jeszcze wiele i wcale do radości mi nie było.Jakaś taka teraz rozbita jestem,nic mi się nie chce.

3 komentarze:

Anja pisze...

Kundzi kochana!
A pomyśl, że ciebie ubyło, że jesteś lżejsza, bo to ten parszywiec z ciebie wylazł!

Zabrał większość maneli i się wyprowadził. Może jeszcze coś zostawił (jakieś resztki), ale jeszcze jedno, dwa sprzątania i ... nic po nim nie zostanie.

A ty będziesz o całe to raczysko lżejsza! Piękniejsza!

Głowa do góry!!!

I zakaz smucenia się!

Anonimowy pisze...

lubię odwiedzać Pani bloga i czytać posty! proszę się nie smucić bo i mi wtedy smutno! Piszę jak wyżej ;) Głowa Do Góry !!!

Anonimowy pisze...

Oj Lucynko przecież walczyłaś z cieżka chorobą to jak masz wygladać jak Grace Kelly czy Miss Polonia? Powoli dojdziesz i do tego. Teraz naważniejsze pozytywne myślenie i nabieranie sił. Wkrótce będziesz miała okazję - zmiana klimatu dobrze ci zrobi. Wypoczywaj zatem i nabieraj sił, myśl pozytywnie i ciesz się życiem. A to jak wyglądamy, to nie jest najwazniejsze. To tylko "opakowanie zastepcze" - najważniejsze jest w środku. Pozdrawiam danfi

LinkWithin