Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

ZDJĘCIA

Wszystkie prezentowane na blogu zdjęcia są wykonane przeze mnie i moją córkę.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

Obserwatorzy

niedziela, 5 sierpnia 2012

Odpoczynek

Dziś wyjeżdżam na kilka dni do koleżanki,odpocząć od domu .lekarzy badań i całej codzienności.Niedaleko,by za wiele nie zmieniać klimatu,niewiele ponad 100km od domu.Ale miasteczko wśród lasów i pięknych pół,odetchnę lepszym niż tu w mieście powietrzem i pewnie będzie jak po tym lutowym wyjeździe też do tej koleżanki,szybko zaczęłam regenerować siły.Może się okaże ,że jednak chemia we wrześniu już nie będzie konieczna.Bo choć psychicznie jakieś doły mnie nachodzą ,fizycznie czuję się coraz lepiej.
A przed wyjazdem musiałam na szybkiego zrobić jeszcze karteczkę na chrzest na przyszłą niedzielę
Wypoczynek będzie połączony z kartkowaniem ,bo koleżanka też zakręcona robótkowo i przekażę jej to co już sama się nauczyłam.
Walizka spakowana,pół walizy to dziurkacze i rożne kartkowe przydasie.

4 komentarze:

violi igłą malowane pisze...

Lucynko miłego wypoczynku życzę ...

madax1402 pisze...

Piękna karteczka na chrzciny, bardzo podobają mi się też Bożonarodzeniowe hafty ( też już pomału zaczynam myśleć o świętach ;-) )!
Trzymam kciuki, życzę dużo siły i optymizmu, pozdrawiam ciepło!

Madzik pisze...

Piękne prace Pani tworzy i bardzo różnorodne.
Moje karteczki można odgapić, proszę tylko podać linka do nich. A ja chciałabym odpatrzeć <>.
Pozdrawiam i życzę dużo siły i optymizmu:)

Magnolia 57 pisze...

Witaj !!!

Bardzo piękne prace Tworzysz, jestem pod wrażeniem, pozdrawiam i życzę dalszych wspaniałych prac, Magnolia57

LinkWithin