Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

ZDJĘCIA

Wszystkie prezentowane na blogu zdjęcia są wykonane przeze mnie i moją córkę.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

Obserwatorzy

niedziela, 15 stycznia 2012

Zima za oknem , wiosna na stole


A u nas już zima,może należało by powiedzieć,że nareszcie zima.A u mnie wiosna na stole od paru dni króluje.
ostro wzięłam sie za robienie kwiatków do kartek,jak będą potrzebne,będą jak znalazł.
Koleżanki forumowe zaopatrzyły mnie w masę przydasi,z których składałam kwiatki.Może dorobię się kiedyś własnego sprzętu ,narazie korzystam z grzeczności koleżanek.
A przy okazji spróbowałam robić kwiatki ze wstążeczki satynowej,nie do końca jeszcze opanowałam metodę ale jak sie wprawię będzie lepiej.





a to kwiatki ze wstążeczki

7 komentarzy:

Gosia pisze...

Jeju, jak kolorowo, cudnie!!! Produkcja po prostu masowa, ale jak różnorodna!!! Pozdrawiam :)

woalka pisze...

Ależ wiosennie!
I takiej wiosny również w sercu Ci życzę :)

Ewelina pisze...

Kolorowo jak na pieknej lace.
Pozdrawiam serdecznie

Unknown pisze...

Piękne kwiatuszki! Prawdziwa wiosenka:) Jak ja za nią tęsknię...A tu jeszcze w nocy śniegu napadało...
Pozdrawiam :)
Asia.

violi igłą malowane pisze...

Śliczne kwiatki naprodukowałaś .

Pracownia Ani pisze...

Kwiatki są rewelacyjne!!!jetem pod wrażeniem.Buziaki

Joanna Wiśniewska pisze...

Pięknie kolorowo jak latem na łące :)

LinkWithin