Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

ZDJĘCIA

Wszystkie prezentowane na blogu zdjęcia są wykonane przeze mnie i moją córkę.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

Obserwatorzy

niedziela, 22 stycznia 2012

Ale ten czas szybko leci

Jutro wizyta u lekarza i wreszcie pewnie będe wiedzieć co z moją chorobą,czy to już koniec ,czy udało mi sie pokonać chorobę.Przeleciał tydzień sama nie wiem kiedy,nawet niewiele na komputer zaglądałam,po prostu nie było kiedy,Tak wciągło mnie skrapowanie i robienie kartek,kwiatków.
A to efekt mojego kartkowania.








 

Na koniec jeszcze wiersz który dostałam od koleżanki na jednym z forów

Nie warto…

Nie warto ukrywać w sercu żalu
do ludzi którzy Cię skrzywdzili
to oni z sumieniem żyją w realu
pozwól by sami się z tym męczyli

Nie warto nosić w duszy ciężaru
gdyż obciąża zmysły jak kamień
lepiej doszukać się w sobie czaru
co ma radości i szczęścia znamię

Nie warto też życzyć nikomu źle
a wręcz wszystkiego najlepszego
wtedy niebo pełnię łask Ci ześle
i spotka Cię coś nieoczekiwanego

Nie warto wracać do tego co było
przecież to tylko rani Twoje serce
wszak to już wczoraj się zdarzyło
i nie wróci do Ciebie nigdy więcej

Nie warto zamartwiać się na zapas
gdyż nigdy nie wiesz co Cię czeka
a co ma być-zdecyduje Bóg i czas
taki oto jest los każdego człowieka

Nie warto też nigdy się poddawać
trzeba walczyć do samego końca
wtedy moc z nieba będzie łaskawa
i Twa radość z sukcesu nieustająca

Nie warto się do niczego zmuszać
to zawsze niesmakiem się kończy
to Twe wnętrze musi się wzruszać
wtedy Twe łzy z radością połączy

Warto natomiast być szczęśliwym
i cokolwiek to dla Ciebie oznacza
a zatem przestań być pamiętliwym
ciesz się życiem, kochaj i wybaczaj...

6 komentarzy:

Danusia pisze...

Bardzo ładne kartki.
Dziękuję za wierszyk.
Jutro trzymam kciuki i myślę, że b
wszystko będzie wporządku.

Baukje pisze...

WOW! wonderful
Greetings Baukje

Ela 17 pisze...

Piekne karteczki,bądż dobrej myśli wszystko bedzie dobrze

violi igłą malowane pisze...

Cudny wierszyk i jaki prawdziwy ..Lucynko nie wiem na jakim teraz foruym jesteś a znam cie z dwóch.

A karteczki cudowne twaie babcine te pierwsze i jak najbardziej pasujące do święta wszystkich babć..Jak zwykle czekam na dobre wieści i trzymam kciuki .
I zapraszam do mnie na Candy

Elunia pisze...

Karteczki piękne, kwiatki cudne (takie prawdziwe) - widzę, że scrapowanie wciągnęło Cię na całego.
Wiersz bardzo mi się podoba - jest taki życiowy.

Trzymam kciuki za Ciebie, Lucynko, będzie dobrze, MUSI BYĆ DOBRZE!!!

Joanna Wiśniewska pisze...

Jedne z moich pierwszych kartek zrobiłam w taki sposób jak Ty robisz :) nakładałam tak warstwy tego samego obrazka, wycinałam kwadraty lub prostokąty. Śliczne są Twoje kartki, te kwiatowe, to wiadomo moje ulubione :) :) Nie wiem gdzie Ty na te forum trafiłaś co Ci zamiast, jak sama piszesz, doradzić tylko krytykowali? Ja doradziłabym Ci fotografowanie na jasnym tle :)
Trzymam za Ciebie kciuki, wlacz, nigdy ale to nigdy nie trać nadzieji i zawsze wierz w lepszą przyszłość. Asia

LinkWithin