Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

ZDJĘCIA

Wszystkie prezentowane na blogu zdjęcia są wykonane przeze mnie i moją córkę.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

Obserwatorzy

środa, 24 sierpnia 2011

Uf , jak gorąco....

 Kolejny szalenie gorący dzień wreszcie się kończy,teraz nieco chłodniej się zrobiło ,ale mimo wszystko fontanna na czubku mojej głowy cały czas wylewa strugi wody,nawet nie nadążam pić,a lodów to dziś trzy zjadłam ,wspaniałe cytrynowe rożki z Lidla ,moje ulubione.Trochę te lody ulżyły w bólu w ustach od tej cholernej polekowej grzybicy.Dziś cały dzień żyję lodami i jogurtami,bo na nic innego nie mam smaku.
A w ogródku zakwitły mi gladiole,myślałam,że już nic z nich nie będzie ,pod koniec czerwca kupiłam takie wysuszone,sponiewierane cebulki,no i jednak wszystkie wzeszły i zaczynają kwitnąć.
Siedziałam sobie w mieszkaniu ,przy zaciągniętych storach i pozamykanych oknach w temperaturze na pewno mniejszej jak za oknem i plotłam,a jak się po południu cień w moim ogrodowym warsztaciku zrobił kończyłam,malowałam zrobione rzeczy .A to co dziś zrobiłam



Wymalowałam i przyozdobiłam zrobione w szpitalu buciki.Zdjęcia nie oddają prawdziwego lawendowego koloru wyrobów.Jeszcze jako "produkt uboczny " uplotłam dwa dzwoneczki.
Teraz pooglądam trochę seriali kryminalnych i będę czeka na wieści od córek,wracają już znad morza,przesiadkę mają w Poznaniu ,jak dadzą znać,że przesiadły się i jadą już prosto do domu ,pójdę spać.

3 komentarze:

Anja pisze...

Jak dobrze czytać w lepszym nastroju!
Cieszę się, że powolutku idzie ku lepszemu. Fajnie oglądać twoje prace. I ogród, który zdrowieje razem z tobą :)

monho pisze...

Oglądałam i chwaliłam już, ale oglądam z przyjemnością znowu i chwalę bo piękne!

Anonimowy pisze...

te lawendowe są prześliczne :-)
pozdrawiam dorti-one

LinkWithin