Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

ZDJĘCIA

Wszystkie prezentowane na blogu zdjęcia są wykonane przeze mnie i moją córkę.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

Obserwatorzy

wtorek, 11 października 2011

Jesienny ogród

Myślałam ,że z pomocą córy wysprzątamy dzis ogród na zimę ale niestety zdążyłyśmy tylko wykopać mieczyki i odgonił nas deszcz.I znów pewnie śnieg go przysypie i nie bedzie posprzątany.Sama n ie dam rady a córka nie zawsze jest w domu,jak jest pogoda to jej nie ma i tak w kółko.Trudno zdrowie ważniejsze jak ogród.
Parę lat temu sąsiad zmieniał wystrój ogrodu i wyrzucał wszystko co do ej pory rosło.Żal mi było krzaków róż,więc choć stare to wzięłam je i posadziłam na ogrodzie.Teraz cały rok mam piękne kwiaty .w porze pełnego kwitnięcia wygląda tak


Teraz zostały już ostatnie jesienne kwiaty,ale kwitnie cały czas do samych mrozów



  Tak sie odwdzięczyła za zabranie ze śmietnika.
Jeszcze kwitną wzdłuż domu słoneczniki trwałe,koło nich nic robić nie trzeba jedynie trochę usuwać,bo gotowe są zarosnąć w całym ogrodzie.

Niedługo znów szaro i ponuro zrobi sie w ogrodzie.Mam nadzieję,że zdążę jeszcze posadzić tulipany,pozbierałam trochę na miejskich rabatkach ,jak kopali i wyrzucali po przekwitnięciu.


2 komentarze:

Ojanna pisze...

Na zdjęciach widać lato, chociaż jesień już przyspiesza wyraźnie...
serdeczności dla ciebie :)

PleciaQ pisze...

Dziewczyno mam dla Ciebie rewelację! zajrzyj pod ten link: http://www.turbany-lidia.com/ są mięciutkie i wygodne, a jakie kobiece. Wcześniej wspominałam, że mamy ten sam problem w wyniku dwóch różnych chorób. Dziś odebrałam zamówienie i szczerze polecam :)

LinkWithin