Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

ZDJĘCIA

Wszystkie prezentowane na blogu zdjęcia są wykonane przeze mnie i moją córkę.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

Obserwatorzy

poniedziałek, 3 października 2011

Jesiennie

Piękna słoneczna jesień mamy w tym roku.Tu w mieście uroków tej jesieni nie widać,drzewa z powodu suszy zamiast nabierać ładnych kolorów są szare i ponure.ale w sobotę zafundowano nam wycieczkę do Krynicy ,tam jesień piękniejsza.Odpoczęłam naprawdę ,ja posiedziałam na deptaku,trochę w miarę sił pospacerowała,choć tam zupełnie inaczej sie czułam,o wiele lepiej i nie czułam zmęczenia.Co powietrze to powietrze.Córa zdjęć pięknych narobiła ,zaliczyła kolejne zadanie z fotografiki, i tak przyjemne z pożytecznym połączyliśmy.A ja przy okazji nazbierałam liści a co z nich zrobiłam pokaże dalej.Teraz kilka zdjęć z Krynicy











wczoraj całe popołudnie zwijałam różę z jesiennych liści i plotłam koszyczki.dziś wszystko razem łączyłam i taki z tego powstał efekt


I z tych koszyczków zastał mi az jeden.Muszę znów brać się za robotę,bo na sobotę mam zamówione przez koleżanką na kiermasz do Bobowy,w Wysowej poszło Troche produktów,największe wzięcie miały dzwonki.

7 komentarzy:

Chabrowa pisze...

Lubię jak tak piszesz, z nadzieją i optymizmem. Dziękuję Ci za to! Kosze mnie zachwyciły! Kusi żeby iść poszukać liści, ale trochę boję się ich dotykać bo w tym "moim" mieście wszędzie żądzą właściciele psów i liście nie są zbyt... bezpieczne. Jestem dziecko wsi i tak się zastanawiam, czy można zrywać prosto z drzewa? przecież one i tak opadną...

Anonimowy pisze...

Zagladam tu codziennie i zawsze cieszy mnie jak piszesz,ze jestes zadowolona,ze sie w miarę dobrze czujesz a jak robisz takie piękne rzeczy to juz jestem pewna,ze na pewno się "gadowi" nie dasz.Sciskam serdecznie.anielka

Halina - jetel pisze...

Miło czytać, że spokojnie wypoczywałaś z rodzinką w pięknym miejscu.
Koszyczki wyglądają uroczo.
Pozdrawiam

Anja pisze...

Ładnie wyglądasz Kundziu :)
Fajnie czytać tak optymistyczny post!
Róże - piękne :D

Anonimowy pisze...

Kundziu piękne zdjęcie macie nad rzeźbą psa, takie naturalne :) Życzę naj naj naj. Uściski

Zosia pisze...

Też zaglądam tu codziennie i cieszy mnie jak czytam tak optymistyczne wiadomości.
Koszyczki bombowe....
Ściskam Cię mocno Kundziu ...
Zosia

Aleksandra I. pisze...

Piękne miejsce wybrałaś na odpoczynek, gratulacje córeczce za piękne fotki. A kolejne Twoje wyroby artystyczne - piękne.
Pozdrawiam

LinkWithin