Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

ZDJĘCIA

Wszystkie prezentowane na blogu zdjęcia są wykonane przeze mnie i moją córkę.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

Obserwatorzy

czwartek, 14 lipca 2011

Powoli

Pisać to za bardzo mi sie nie chce.Wogóle to mnie od komputera odrzuca.Wolę sobie tam coś przy robótkach podłubać jak mam siłę,czy małymi partyjkami przy niemal 100% pomocy córek ,przetworów porobić.
Mam wszyty już port do podawania bezpośrednio do żyły sercowej chemii.Dziś ostatecznie straciłam już wszystkie włosy.wczoraj wściekałam się na psa,że pełno jego sierści a to już moje włosy były,dziś dopiero zauważyłam ,jak mierzyłam perukę i ściągałam ją z całymi kępkami włosów,wyszły wszędzie nawet golić już nie muszę w innych miejscach,nawet rzęsy wypadły.Śmieją się ,że jak Kojak wyglądam.





Zdjęcie kamerą laptopa zrobione to nie najlepsze
Z humorem to jest różnie,niesamowitą huśtawkę nastrojów przeżywam.Z siłami też różnie,raz lepiej,innym razem prześpię cały dzień.
Cały jednak czas coś tam dłubię,to trochę pohaftuję ,tak że mojego Anioła stróża przybywa,


trochę wikliny pokręcę,ostatnio na topie są wiklinowe filiżanki i różne puzderka
Moje mężulisko chcąc mi ułatwić życie maszynę do kręcenia rurek mi zrobił.
I tak powoli leci dzień za dniem.

2 komentarze:

Gabriela Kalinowska-Czakon pisze...

Lucynko, dawno mnie nie było w necie,dopiero teraz weszłam i co widzę, wspieram Cię jak wszystkie seniorki, a najważniejsze , abyś miała siłę do walki, w co wierzę , bo Siłaczka przecież jesteś od Zawsze!!!

marzenna79 pisze...

Lucynko, włoski szybko odrosną i będzie dobrze.

LinkWithin