Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

ZDJĘCIA

Wszystkie prezentowane na blogu zdjęcia są wykonane przeze mnie i moją córkę.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

Obserwatorzy

piątek, 10 maja 2013

Quilingowo i nie tylko

Ostatnio spodobały się karteczki  i tak powstało kilka nowych.
Kartka na Ślub






Kartki na imieniny






Ale oprócz tych powstało kilka które  były moimi pierwszymi próbami
Na ślub



Na 5 rocznicę


I dwie imieninowe






To plon całego tygodnia
A dziś nieco próżnowałam powstała tylko jedna kartka




Dziś więcej nie zrobiłam bo odwiedziła mnie córa z moim wnuczusiem Kubusiem.Spędzili u mnie cały dzień.





2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Lucynko, stworzyłaś piękne karteczki :-) a Kubuś rośnie jak na drożdżach i jest taki słodki :-)

violi igłą malowane pisze...

Gratuluję ślicznego wnusia w poprzednim poście z wnusiem zdjęcia zniknęły ,
Twoje kartki są prześliczne ,,

LinkWithin