Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

ZDJĘCIA

Wszystkie prezentowane na blogu zdjęcia są wykonane przeze mnie i moją córkę.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

Obserwatorzy

wtorek, 30 kwietnia 2013

Kartek ciąg dalszy

Okres ślubów w pełni to i coć na ta okazję trzeba zrobić .I tak powstało dla przyjaciół i znajomych kilka kart-ksiąg na śluby








Trochę więcej ich powstało ale motywy niemal takie same .Kilka prostszych karteczek na komunię zrobiłam











3 komentarze:

Sofka pisze...

Piękne kartki. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

WOW!!! Ileż tego, a każda przecudnej urody :-)

violi igłą malowane pisze...

Śliczne kartki ,,

LinkWithin