Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

ZDJĘCIA

Wszystkie prezentowane na blogu zdjęcia są wykonane przeze mnie i moją córkę.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

Obserwatorzy

czwartek, 23 maja 2013

Dzień Matki ciąg dalszy

Dziś powstała kolejna słodka karteczka na Dzień Matki i także postanowiłam ja zgłosić do wyzwnia w  Digi Scrap


Zdjęcia może nie najlepsze ale robione komórką ,bo mój nadworny fotograf-córa akurat ma praktykę i więcej jej nie ma w domu  jak jest.Napis na karteczce to wydruk,niestety nie posiadam żadnych stempelków.

3 komentarze:

Iza pisze...

Śliczna, dziękujemy za udział w wyzwaniu;)

Asia3city pisze...

Kolejne słodkości, dziękuję za udział w zabawie Digi Scrap

Agnieszka pisze...

Piękna karteczka! Dziękuję za udział w zabawie Digi Scrap

LinkWithin