Prawa autorskie

Wszystkie prace, zdjęcia i teksty zamieszczone w tym blogu są wyłącznie moją własnością, a jeśli tak nie jest wyraźnie to zaznaczam. Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie, przetwarzanie w jakikolwiek inny sposób zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody zabronione.

ZDJĘCIA

Wszystkie prezentowane na blogu zdjęcia są wykonane przeze mnie i moją córkę.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie.

Obserwatorzy

czwartek, 26 lipca 2012

Dzień jak co dzień

Jakoś tak ostatnio ciężko mi idzie pisanie,co zabiorę się za pisanie to coś mi przeszkodzi.
u mnie ostatnio wszystko dobrze się układa z wyjątkiem finansów.Bo z tym za nic nie mogę dać sobie rady,Nie wiem czy ja się gospodarzyć nie umiem ,czy wszystko tak w górę idzie.Nic ostatnio dla siebie,to jest do robótek nie dokupowałam ,bo i zamówień nie mam za wiele a z domowych za nic żadnych rezerw nie mogę wyskrobać.Już i tak cała masa zaległych rachunków się zbiera.Kiedy ja z tego finansowego dołka wyjdę to nie mam pojęcia.a tu ciągle jakieś nowe leki trzeba dokupować a to tez ważne i musi być.Zdrowie i siły powoli ale cały czas się poprawiają i to najważniejsze.
Ostatnio zrobiłam jedynie 8 zaproszeń na chrzest w formie kopertówek ( nie zapłacone jeszcze,po chrzcie mam dostać kasę) tak jakby dla rodziny


Oprócz tego robiłam dla koleżanki kartki na ślub ,tez kasa będzie dopiero jak do miasta do lekarza przyjedzie




a teraz siedzę i haftuję już obrazki na świąteczne kartki,mało mam wzorów takich jakie sobie zamawiająca wymyśliła,maja być z samymi domkami i kościółkami,to tak kombinuje i przerabiam.Ma być tych kartek 24 a dopiero 10 zrobiłam,ale jeszcze umęczone ugniecione,pokaże jak wypiorę.i tak się zastanawiam ,czy sama sobie nie porobię kartek passe-partou,bo jak kupie to zarobku z tego żadnego nie będę miała.

2 komentarze:

violi igłą malowane pisze...

Lucynko śliczne wszystkie bez wyjątku .
Na osince może byś znalazła jakieś nowe wzorki ..
Pozdrawiam Viola

Robótki Tereski pisze...

Piękne karteczki.
Oglądałam Twoją wiklinę papierową bardzo ładne cudeńka robisz. Tylko podziwiać. Z finansami to wiele ludzi tak ma. Ja też żyję tylko ze swojej emerytury.Serdecznie pozdrawiam.

LinkWithin